Mazars ve zkratce

Mazars je mezinárodní auditorská, daňová a poradenská společnost, jejíž cílem je pomáhat svým klientům budovat a rozšiřovat jejich podnikání.

Od té doby, kdy si v roce 1945 Robert Mazars ve francouzském Rouenu založil účetní firmu, jsme ušli kus cesty. Společnost se ze skromných začátků vypracovala na mezinárodní firmu s více než 42 000 odborníky ve více než 90 zemích, včetně 16 000 působících v Mazars North America Alliance.

Mazars v datech a číslech

 

Audit patří více než 70 let k našim klíčovým službám. Doplňuje ho vyvážené portfolio poradenských, daňových a účetních služeb, což nám umožňuje uspokojit měnící se potřeby našich klientů. 

Rozsah našich služeb nám dovoluje poskytovat našim globálním i lokálním klientům služby po celém světě a zároveň si přitom zachováme osobní a individuální přístup. Vždy spolupracujeme jako jeden integrovaný mezinárodní tým. Díky tomu poskytujeme vysoce kvalitní služby šité na míru každému klientovi, bez ohledu na to, kde sídlí, a to na základě našich lokálních znalostí, povědomí o kultuře a mezinárodní perspektivy.

Náš provozní model je demokratický a transparentní, a to na interní i externí úrovni. Směřování společnosti Mazars udává představenstvo Skupiny, jehož členové jsou voleni každé čtyři roky. Představenstvo podporuje dozorčí rada, která kromě jiného, neustále zabezpečuje dodržování etických pravidel. 

Věříme, že odpovědná firma musí vytvářet společné hodnoty. Pomáhá nám v tom naše nezávislost, zájem o budoucnost našeho odvětví a rovnováha mezi udržitelností a ziskem, přičemž se neustále snažíme zanechat budoucím generacím prosperující a spravedlivou společnost.

Values 1600 per 500.jpg

Vedou nás naše hodnoty

Společnost Mazars se vždy drží hodnot našeho zakladatele, mezi které patří etika, odpovědnost a přesvědčení, že odborná preciznost je klíčem k úspěchu.

Přečtěte si více

Náš kodex chování

Kódex chování platí po celém světě a představuje morální kompas pro naše každodenní činnosti. Kodex jasně definuje, kdo jsme, co očekáváme od našich zaměstnanců a jejich komunikace s klienty, zainteresovanými stranami a komunitami.

Přečtěte si více
Code of conduct 1600 per 500.jpg