Chcete se dozvědět víc?

Naši klienti tak získají značnou přidanou hodnotu v podobě vzájemné koordinace jednotlivých aspektů řízení nákladů, jak v rámci interních procesů, tak na úrovni skupinových nařízení. Výsledkem je optimální řešení účetních a daňových systémů a eliminace negativních vlivů.
Práce týmu IFRS Desk je založena na úzké spolupráci s klientem po celou dobu trvání daného procesu až do doby, dokud nejsou vyřešeny všechny důsledky spojené s danou prací. Samozřejmostí je také sestavení týmu specialistů na míru klienta a dle jeho konkrétních potřeb. Díky tomu jsme schopni operativně zajistit odpovídající profesionální služby v následujících oblastech:
Tyto webové stránky používají soubory cookies.
Některé z těchto souborů cookies jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají analyzovat náš provoz a zobrazovat reklamu přizpůsobenou vašim potřebám.
Další informace o cookies, které používáme, naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.
Bez těchto cookies nebudou tyto webové stránky správně fungovat.
Analytické soubory cookies nám pomáhají zdokonalovat naše webové stránky shromažďováním informací o jejich používání.
Marketingové soubory cookies využíváme ke zvýšení relevance našich reklamních kampaní.