Proces externích reklamací

Snažíme se, aby vše fungovalo, jak má. Pokud přesto nejste spokojeni, můžete nám své poznámky sdělit prostřednictvím následujícího formuláře. Spojíme se s vámi a pokusíme se společně najít řešení.

Archivace záznamů

Za centrální záznamy všech stížností odpovídá pracovník kontrolující dodržování zásad řádného jednání skupiny Mazars, který může být podřízený výkonnému pracovníkovi dané země a nezávislým pracovníkům společnosti.

Veškeré osobní údaje budou archivovány pouze po dobu nezbytně nutnou k vyřešení jednotlivých upozornění.

Společnost Mazars používá veškeré náležité bezpečnostní postupy, aby se zajistila ochrana informací získaných v rámci procesu externích reklamací v souladu s těmito zásadami ochrany osobních údajů a se všemi platnými předpisy.

Právo na přístup a změnu

Máte právo na přístup, vznášení námitek a požadování oprav údajů, které se vás týkají, a žádat jejich změnu či vymazání v případě, že jsou nesprávné, neúplné či zastaralé, a to v souladu s platnými předpisy na ochranu osobních údajů. Chcete-li tohoto práva využít, použijte následující externí kontaktní formulář.

Formulář pro externí reklamace