Mazars - HumanResourcesPortal

Dovolte mi představit Vám naši novinku v oblasti HR. Pokud přemýšlíte, jak efektivně evidovat docházku a nepřítomnosti Vašich zaměstnanců a chcete opustit papírové výkazy či excelovské tabulky, které v HR dosud využíváte, máme pro Vás řešení.

Webová aplikace HRP - HumanResourcesPortal je uživatelsky příjemný docházkový a administrativní systém pro zaměstnance, personalisty a mzdové účetní. HRP kromě samotné evidence docházky a evidence všech možných druhů nepřítomností, včetně žádostí a jejich schválení nabízí i spoustu dalších užitečných funkcí – například výkaz hodin, přehled o přesčasech, dovolených či služebních cestách. Samozřejmostí je zpracováním měsíčních reportů pro zúčtování mezd a odměn či administrativa stravenek a dalších benefitů pro zaměstnance. HRP systém šetří čas jak zaměstnancům, tak zaměstnavatelům a náročný proces spojený s evidencí odpracované doby zjednoduší na pár kliků.

Aplikaci lze spustit na webu či intranetu a je ji možno rovněž používat na mobilních zařízeních. Fungování je zcela jednoduché - zaměstnanec odevzdá svou docházku jedním klikem nadřízenému, který vše opět jedním klikem pošle HR. HR poté může exportovat data do mzdových programů, se kterými je HRP kompatibilní.

 Ukázku funkcionalit HRP můžete shlédnout v tomto videu:

Document

HumanResourcesPortal