Mazars, Inspirováni dokonalostí, 7.11.2016

Auditorská a poradenská společnost Mazars spustila začátkem listopadu kampaň s cílem zviditelnit značku a dostat se do povědomí byznysové i širší veřejnosti.

Hlavním motivemje mladá baletka, která provází diváky známými i neznámými místy staré Prahy. Motiv baletky je dále doprovázen sloganem Inspirováni dokonalostí. Autorem videa je studio Primetime Video, tvůrcem online reklamních formátů je společnost Next Generation Solution. Grafiku vizuálů a nákup reklamy si společnost Mazars zajišťovala sama. Ústřední postavu baletky ztvárnila mladá umělkyně Petra Šimberová.

"Baletka symbolizuje dokonalost, ale také tvrdou dřinu. Každý pohyb baletky přitom musí být proveden ve správný okamžik a se soustředěním na detail. Stejně tak jako je tomu u práce auditora, daňového poradce či účetního,“ říká vedoucí marketingového oddělení Mazars David Pilař.

Děj reklamního spotu i zvolené lokace hodně připomínají nedávný globální videoklip k nové mezinárodní "hymně" Huawei, který se rovněž natáčel v Praze. V obou případech jde o vzestup mladé umělkyně, která se díky talentu a vlastní píli dostává dál. Huawei využil příběh klavíristky, Mazars vyprávějí o mladé baletce. Ta na začátku spotu tančí v neznámých prostorách v polorozpadlé budově a musí na sobě tvrdě pracovat, aby se dostala dál. Příběh se vyvíjí, baletka se z rozpadlé budovy dostává na známější místa v Praze – Karlův most, Tančící dům, Národní divadlo. Spot končí záběrem, kdy baletka otevírá dveře Národního divadla, po střihu následuje rozuzlení příběhu. 

Stěžejním komunikačním kanálem kampaně jsou LED obrazovky a bigboardy na hlavních dopravních tepnách v Praze, Brně, Plzni a Českých Budějovicích a video plochy v pražském metru. Video se bude promítat i na obrazovkách v odletové hale Terminálu 2 na Letišti Václava Havla. Firma chce zároveň oslovit byznysovou veřejnost i prostřednictvím online inzerce, video bannerů a tiskových inzerátů v titulech vydavatelství Economia a Mladá fronta. Kampaň bude také zároveň probíhat na internetu, včetně sociálních sítí Facebook, YouTube a Twitter.

"Je to poprvé v historii naší společnosti, kdy jsme se pustili do takhle rozsáhlé kampaně. Vyšší znalost značky vnímáme jako jeden z primárních cílů a nejdůležitějších aspektů korporátní identity. V posledních letech naše firma roste, a pokud si chceme zachovat růst, jsou s tím mimo jiné spojené investice do marketingu," říká Pavel Škraňka, vedoucí partner oddělení auditu Mazars a partner zodpovědný za marketing.

Publikováno na serveru Médiář, 7.11.2016.