Výroční zpráva Mazars 2019/2020

Pro lidi, podniky a společnost byl rok 2020 rokem jako žádný jiný. S globální krizí způsobenou pandemií Covid-19 mnozí čelili extrémním výzvám; lidé a rodiny na celém světě ztráceli předčasně své blízké a utrpěli dříve nemyslitelná omezení jejich životů, zaměstnání a svobody pohybu, protože vlády, společnosti a další instituce bojovaly s následky šířícího se viru. Jedinečnou výzvou pro business tak bylo, aby byla respektována nutnost ochrany životů a zároveň plnění povinností uspokojovat potřeby společnosti finančně udržitelným způsobem.

Odolnost se odráží ve výkonu ve finančním roce 2019/2020

AR0 750p500

Uprostřed celosvětové pandemie, se zaměřením na zajištění bezpečnosti zaměstnanců a pokračování v poskytování služeb nejvyšší kvality klientům, společnost Mazars prokázala odolnost a ve svém finančním roce 2019/2020 (1. září 2019 – 31. srpna 2020) a dosáhla celosvětových tržeb ve výši 1,9 miliardy EUR. To představuje 7,8% růst (bez vlivu Forexu o -0,3%) ve srovnání s předchozím finančním rokem. Pozoruhodné úsilí našich zaměstnanců nadále poskytovat služby s vysokou přidanou hodnotou našim klientům a plnit jejich zadání nám umožnilo udělat víc než jen překonat bouři v roce 2020.

Veškeré podrobnosti naleznete v naší účetní závěrce za rok 2019/20.

Reakce na krizi Covid-19

AR1 750p500

Jakmile vypukla pandemie Covid-19, opatření proti jejímu šíření začala zasahovat do našich kanceláří a životů našich zaměstnanců po celém světě. Vzhledem k tomu, že byla vyhlášena přísná zdravotnická opatření, stanovili jsme si prioritu udržet naše lidi v bezpečí a zdraví a poskytnout jim flexibilitu, aby se mohli postarat o sebe a své rodiny. Od začátku stojíme na straně našich klientů a sdílíme rady a návody, které jim pomáhají krizi překonat.

Přečtěte si více o naší reakci na krizi v naší Ročence

 

Globální rebranding: opětovné potvrzení našeho záměru a slibu

AR5 750p500

V říjnu 2020 Mazars představil svou novou brandovou identitu značky, která znovu potvrzuje svůj účel a dlouhodobé hodnoty jako jsou integrita a odpovědnost. Rebranding značky lépe odráží, jakou společností Mazars dnes je, a unikátní zkušenost, kterou se snažíme našim lidem a klientům poskytovat. Ať už pomáháme našim klientům překonat jejich problémy, rozvíjíme naše lidi v odborníky a lídry nebo pracujeme ve prospěch našich komunit, dále měníme naše slova v činy. Přitom se vždy snažíme dělat to, co je správné.

Zjistěte více o našich závazcích v naší Ročence.

Odhodlání utvářet zdravější audit

Mazars se zavázal budovat spravedlivý a prosperující svět a také zdravější sektory služeb, kde působí. Vzhledem k naší silné pozici na trhu auditu tzv. subjektů veřejného zájmu (PIE) přebíráme odpovědnost za zajištění toho, že auditoři, kteří mají poslání ve veřejném zájmu, mohou plnit na ně kladená očekávání. V souladu s naší globální značkou chceme stát v popředí odborné debaty o auditu, prosazovat významné změny v auditorské profesi a vyzývat k veřejné debatě zahrnující všechny stakeholdery.

Čtěte více v naší Zprávě o transparentnosti.

 

Stáhněte si naše publikace v angličtině níže:

  • 2020 Ročenka Mazars: Rok jako žádný jiný
  • 2019/2020 Finanční závěrka
  • 2019/2020 Zpráva o transparentnosti
  • 2020 Zpráva o udržitelnosti

Documents

Yearbook 2020 - English
Mazars at a glance
Financial statements 2019/2020 - English
Integrated transparency report 2019/2020
Sustainability report 2020