Reklamační formulář

Naše hodnoty vytvářejí platformu pro to, co podle nás vytvoří dlouhodobě udržitelný úspěch pro naši organizaci. Chceme pracovat tak, abychom propagovali naše hodnoty a zajistili poskytování co nejlepších služeb našim zákazníkům a co nejlepší pracovní prostředí pro náš tým.

Mazars se zavazuje k odpovědnému, otevřenému a profesionálnímu řešení:

  • interně podaných stížností, které mohou mít partneři nebo členové týmu ohledně možného pochybení ve firmách Mazars,
  • stížností osob mimo Mazars (zákazníků a jiných zainteresovaných osob) na služby poskytované firmou Mazars.

Na koho se vztahují reklamační postupy firmy Mazars?

Upozornění všech členských a partnerských firem Mazars a zaměstnanců, včetně těch na smlouvu na dobu neurčitou i určitou, jsou posuzovány prostřednictvím níže uvedeného zaměstnaneckého postupu ohlašování problémů.

Upozornění osob mimo společnost Mazars jsou posuzována prostřednictvím níže uvedeného externího reklamačního postupu.

Externí upozornění týkající se osob mimo společnost Mazars se neposuzují.

Proces externích reklamací

Snažíme se, aby vše fungovalo, jak má. Pokud přesto nejste spokojeni, můžete nám své poznámky sdělit prostřednictvím následujícího formuláře. Spojíme se s vámi a pokusíme se společně najít řešení.

Postup upozorňování od zaměstnanců

Tyto zásady upozorňování („Zásady“) přinášejí členům týmu v každé společnosti mechanismus upozorňování na skutečné problémy a současně nabízejí ochranu před postihy, obtěžováním nebo disciplinárními problémy těch, kteří tak učiní.

Share