Poradenská a auditorská společnost Mazars představuje novou brandovou kampaň "Inspirováni dokonalostí", 2.11.2016

Auditorská a poradenská společnost Mazars spustila začátkem listopadu reklamní a inzertní kampaň s cílem zviditelnit značku a dostat se do povědomí byznysové i širší veřejnosti. Hlavním motivem a ústřední postavou vizuálů i nového korporátního videa je mladá baletka, která provází diváky známými i neznámými místy staré Prahy. Motiv baletky je dále doprovázen sloganem „Inspirováni dokonalostí“.

„Chceme veřejnosti ukázat, že preciznost a stoprocentně odvedená práce je součástí vize naší společnost. Proto jsme se rozhodli zvolit jako ústřední postavu kampaně baletku. Baletka symbolizuje dokonalost, ale také tvrdou dřinu, která vede k vytouženému cíli. Každý pohyb baletky přitom musí být proveden ve správný okamžik a s maximálním soustředěním i na ten nejmenší detail, stejně tak jako je tomu u práce auditora, daňového poradce či účetního,“ říká David Pilař, vedoucí marketingového oddělení Mazars.Hlavním komunikačním nástrojem kampaně je video, kde ústřední postavu baletky ztvárnila mladá umělkyně Petra Šimberová. Na začátku spotu baletka tančí v neznámých prostorách v polorozpadlé budově. Musí na sobě tvrdě pracovat, aby se dostala dál. Příběh se vyvíjí, baletka se z rozpadlé budovy dostává na známější místa v Praze – Karlův most, Tančící dům, Národní divadlo. Protancovává si cestu Prahou, zůstává plně soustředěná na svůj výkon, i když je uprostřed rušné křižovatky či na římse vysoko nad zemí. Spot končí záběrem, kdy baletka otevírá dveře Národního divadla, přichází střih a dochází k rozuzlení příběhu…

„Chceme veřejnosti ukázat, že preciznost a stoprocentně odvedená práce je součástí vize naší společnost. Proto jsme se rozhodli zvolit jako ústřední postavu kampaně baletku. Baletka symbolizuje dokonalost, ale také tvrdou dřinu, která vede k vytouženému cíli. Každý pohyb baletky přitom musí být proveden ve správný okamžik a s maximálním soustředěním i na ten nejmenší detail, stejně tak jako je tomu u práce auditora, daňového poradce či účetního,“ říká David Pilař, vedoucí marketingového oddělení Mazars.

Hlavním komunikačním nástrojem kampaně je video, kde ústřední postavu baletky ztvárnila mladá umělkyně Petra Šimberová. Na začátku spotu baletka tančí v neznámých prostorách v polorozpadlé budově. Musí na sobě tvrdě pracovat, aby se dostala dál. Příběh se vyvíjí, baletka se z rozpadlé budovy dostává na známější místa v Praze – Karlův most, Tančící dům, Národní divadlo. Protancovává si cestu Prahou, zůstává plně soustředěná na svůj výkon, i když je uprostřed rušné křižovatky či na římse vysoko nad zemí. Spot končí záběrem, kdy baletka otevírá dveře Národního divadla, přichází střih a dochází k rozuzlení příběhu…

Stěžejním komunikačním kanálem kampaně jsou LED obrazovky a bigboardy na hlavních dopravních tepnách v Praze, Brně, Plzni a Českých Budějovicích a video plochy v pražském metru. Video se bude promítat i na obrazovkách v odletové hale Terminálu 2 na Letišti Václava Havla. Firma chce zároveň oslovit byznysovou veřejnost i prostřednictvím on-line inzerce, video bannerů a tiskových inzerátů v titulech vydavatelství Economia, a.s. a Mladá fronta a.s. Kampaň bude také zároveň probíhat na internetu, včetně sociálních sítí Facebook, YouTube a Twitter.

„Je to poprvé v historii naší společnosti, kdy jsme se pustili do takhle rozsáhlé kampaně. Vyšší znalost značky vnímáme jako jeden z primárních cílů a nejdůležitějších aspektů korporátní identity. V posledních letech naše firma dynamicky roste, a pokud si chceme zachovat růst, plně si uvědomujeme, že s tím jsou mimo jiné i spojené investice do marketingu. Pokud znalost značky více nepodpoříme, nebude ani poptávka po našich službách tak vysoká, jak bychom si přáli,“ říká Pavel Škraňka, vedoucí partner oddělení auditu Mazars a partner zodpovědný za marketing.

Autorem videa je studio PRIMETIME VIDEO, tvůrcem on-line reklamních formátů je společnost Next Generation Solution, s.r.o. Grafiku vizuálů a nákup reklamy si společnost Mazars zajišťovala sama.

„Chceme, aby celá kampaň měla co největší zásah, aby veřejnost věděla, že tu vždy je další alternativa k velkým hráčům na trhu, a že tou alternativou může být Mazars,“ dodává Pavel Škraňka.

Video naleznete pod tímto odkazem: https://www.youtube.com/watch?v=ok4DhtGHKjQ&spfreload=10

Downloads

Share